2012 m. lapkričio 23 d., penktadienis

11

Sveikos!

paskutinis mano įrašas buvo vien nusiskundimai, o ir visas praėjęs mėnesis buvo gana sunkus. Puolė rudeninė depresija, man taip nuolat prieš gimtadienį, nieko nenoriu, niekas neįdomu, gyvenau tik valgydama ir žiūrėdama filmus (žinau, apgailėtina). O poto galvoju kodėl nepasidariau sau šventės. Jau paprašiau draugės, kad kitais metais neleistų mano jo vengti ir lieptų suruošti šventę sau ir draugams.

Taigi, blogas periodas nesitęsia amžinai, praėjus gimtadieniui, kuris buvo prieš keletą savaičių, viskas stojo į savo vėžias. Tiesa, jis paliko kelis papildomus kilogramus ant mano šonų ir pilvo, tačiau manau, kad Naujus metus sutiksiu be jų :)))
Jau daugiau nei prieš porą mėnesių atgaivinau jogos praktikavimą ir kuo toliau tuo geriau jaučiuosi.

Nerašiau čia dar ir todėl, kad net 2 kartus per šį laiką buvau sudaužius kompiuterio ekraną (tikrai ne užpuolus isterijos priepoliui, tiesiog jis vis atsidurdavo ne laiku ir ne vietoje), o rašyti prie kažkieno kito neatrodė taip intymu.

Na, kadangi blogybės jau baigėsi ir viskas tik gerėja, tikiuosi atgaivinti šį puslapiuką. Žadu po Naujųjų keisti ir gyvenamąją vietą, bet apie tai kitą kartą:)

Deja, apie madą ir rūbus beveik neturiu ką pasakyti, juk pastarąjį mėnesnį buvau užsidariusi namuose. Tiesa, apsilankiau viename renginyje, kuriame buvo pristatomos "Blumarine" ir "Class Roberto Cavalli" drabužių kolekcijos. Jei įdomu šiek tiek nuotraukų yra čia. Galiu pasakyti tik tiek, kad rūbai ne man, bet mamai tikrai kažką išrinkčiau.

Šiandien tiek, ačiū tiems kas skaito :)

p.s. foto su draugės meškinu, jis mane sužavėjo savo dydžiu (vos jį nulaikiau!), todėl panorau nusifotografuoti ;]

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą